TORSDAG

Jaha update igen.
Det blir juh tyvärr lite glest med uppdateringar just nu eftersom jag mår lite konstigt... :oS

I torsdags iaf så jobbade jag först hela dagen.
Sen hem och spela.
Lirade Rainbow Six Vegas så klart.
Först gick det skit och sen lossnade det....


Oh Mira 6 kills, 1 deaths. Oh yeah... piskade pojkarna lite där va...  ;oP

Mmm så där bra gick det iaf strax innan jag blev tvungen att sluta spela.
Pratade med D och bestämde att han skulle komma över och titta på film med mig.
Så blev tvungen att hoppa in en snabbis i duschen - för jag var verkligen inte fräsch...

Sen kom då D över och hade med sig filmer.
Vi poppade popcorn och så fick han faktiskt lov att snällt dricka Fanta Zero - för jag köper typ bara läsk med sötningsmedel... no sugar! (Inte så jag har nåt emot att dricka vanlig läsk men jag köper inte det själv vanligtvis.)
Vi såg Snatch!
Och den var helt okej...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0