Skit i nationaldagen. Ikväll äre tjejkväll.

Och nu bara flödar mina intelligenta eftertänksamma ord ur mig.... ;o) ...heheh...

Jag är LEEEDIG nu!
5 sköna dagar va!!
En liten minisemester! Och hur mycket kommer jag att göra under min minisemester då!!?
Typ nada!!? :oS
Sitta hemma och ruttna bort... ?

Jaja.. ikväll blir det iaf tjejkväll.
Vi skulle ha gått på restaurangernas dag. Var det tänkt från början. Men eftersom vädret varit som det varit senaste dagarna känns det högst tveksamt. Vi blir nog kvar i Tullinge istället hos extrasyster Sannis... i sällskap av en stor mängd alkohol. Ja kanske krogen eller så, får se vad som händer när vi är på lyset.... 
Jag lär juh iaf vilja dansa. Det vill jag alltid, speciellt på fyllan - the dirrrty kind of dance. Och då menar jag faktiskt inte horisontellt... bara grinding up against someone...
Mmm SÅ rolig är jag på fyllan. :oS
Men oftast så betyder det inget mer för mig - just dancing!! Men jaooo... :oS

Och inatt kommer jag nog att åka till Nacka istället för hem.
Mysigare att sova ihop med nån.
Och definitivt mysigt att ha "nån" att krama när jag nu lär va bakfull imorgon! :oS
Men vi får se vad som händer... om jag är i skick att förflytta mig till den sidan av stan utan att riskera att bli våldtagen i nån buske på vägen....  :o/

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0