SÖNDAG

Typ 1½-timmars sömn?
Skittrött!
Inte till å börja med på morgonen... men juh längre dagen gick... ojjsan...

När jag kom hem satte jag mig i soffan och åt plättar med sylt och grädde igen.
Och så höll jag på att somna i soffan. Nickade till några gånger. Tror nog jag somnade till i några minuter där någon gång... hehh...
Och då är juh så klart frågan: Varför i helvete gick jag inte och la mig för att sova då!!!!!??
SICK!!!
Nää istället satt jag och slösurfade och spelade halva natten igen.. Gick å la mig efter 3 trots att det var zombievarning på mig hela jäkla dagen!  *suck*

Blir så trött på mig själv...






>>> M-J

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0