Snart helg då...

Idag har jag jobbat... men slutade tidigt, vid halv fyra redan.
Sen har jag haft besök.
Jenny var här en sväng och hjälpte mig att färga håret.
Och syrran var också förbi en stund. Skulle låna kläder, då hon ska på kryssning imorgon.
Fick matsällskap då. Mackor visserligen bara men iaf.
Har spelat med... Vegas som vanligt. Spelade med OB, som vanligt. Men han blev grinig sen och stack. Då la jag också ner och flyttade mig till datorn - som jag slöat vid sen halva natten. :oS

Imorgon börjar jag sent, vid fyra. Och jobbar 3 timmar bara.
Sen vet jag inte riktigt vad som händer....
Alla ska juh iväg å göra saker tydligen. :o/
Vem ska roa mig då?

Gud så roligt det är med helg... not.
Inte när det är jobbhelg... *suckar*
Vill göra nåt iaf!!! Men vad...

Borde verkligen ta och gå igenom min skosamling också nu i helgen!
Och sälja iväg sånt jag inte bör ha kvar längre..
Det här börjar kännas så löjligt juh...
Men det är så jäkla svårt att skiljas från mina älsklingar! Även om jag inte använder dem och har aldrig gjort det.. :oS They are my babies!! ;oP
Help me!! :oS

För övrigt har jag lite midsommarångest nu!!  
Har firat det hos mitt ex i åratal nu... men ja nu då!!?
Har ingen aning om vad jag ska hitta på... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0