SLÖ!

SLÖDAG idag, verkligen!
Sov till rätt sent... men det var nog inte så konstigt heller, för jag gick inte och la mig förrän vid halv sex imorse!! :oS
Mmm mjoo det är jättebra så klart att jag kan sova ut hos OB, eftersom jag sover så dåligt hemma själv. Men det ställer juh till det lite också när jag kommer hem sen igen och har sovit en 11-timmars hos honom natten innan! Hehh...
Jaja... man får njuta av den sömn man får. :o)

Hade behövt göra lite saker idag egentligen - Typ städa lite, tvätta (!!!), handla mat, sola, träna....
Men orkar inte! Så det får va...
Inte så jag kommer dö om det inte görs juh... ;o)
Jag utlyser denna dag som SLÖDAG helt enkelt. Japp japp...

Imorgon är en ny dag... :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0