Oh lord, it's back - again!!!

Ja jag har juh haft det 2 gånger nyligen.. så jag vet juh hur det känns.. Så jag är rätt säker när jag säger det. Jag har nog åkt på det igen! It's back! Jävla urinvägsinfektion!!! :oS
Vaffan...
Har tid hos läkare 14:15 idag.

Kärringen som svarade när jag ringde var kul... värsta dryg!
Hon frågade vem jag hade som läkare. Jag svarade att jag inte trodde jag hade nån speciell läkare.
Då lät hon bitchig. Mmm jaaa men du måste va listad hos oss om du ska komma hit..
Mmm JA! I'm not a moron...
Ja så frågade hon efter mitt personnummer å så iaf och kollade vem jag varit hos sist.
Jag frågade henne sen om det var hon som var min läkare då eller!?
"Nej, det går inte att lista sig hos henne. Du har ingen läkare som du är listad hos oss. Du är bara listad på den här vårdcentralen."
Jahaaaaa du menar inte det... det var juh det jag sa.... men då var jag dum i huvudet... jaajaaa.... moron!

Jaja, läkare i eftermiddag då iaf.
Skönt att jag skulle få gå till samma som sist. Hon var bra!
Synd att jag inte kan lista mig hos henne! :o/

Läste lite mer om urinvägsinfektion på nätet inatt när jag inte kunde sova...

Sjukvårdsrådgivningen:
En del kvinnor drabbas periodvis av upprepade urinvägsinfektioner, varför vet läkarna inte alltid. Om man har haft blåskatarr oftare än tre gånger per år, eller fler än två gånger det senaste halvåret, bör man kontakta läkare för att diskutera förebyggande behandling.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0