Midsommardagen

Ja jag satt ju visst uppe halva natten på midsommarafton, som vanligt.
Fast ja den här gången var det nog iofs hela natten.
Jag tror jag däckade vid 12, ja på dagen alltså. :oS
Och jag menar verkligen däckade! Så trött vid det laget!

Sov sen några timmar...
Och när jag vaknade var jag helt waisted.
Låg bara kvar i sängen, orkade inte nåt annat, i flera timmar.

Sen på kvällen kallade PS på mig.
Så jag åkte till Stora Essingen.
Där blev jag matad också - med hör oh häpna: riktig mat! :-O
(Man skulle juh kunna tro att min kropp skulle få sig en shock och undra vad det var, hahah...)
Ja så jag fick iaf i mig nåt...

Tog inga bilder denna dagen, kameran förblev ignorerad och ledsen kvar i handväskan..
Men vad sägs om en musikvideo istället då. :o)

Denna känns passande, för det är vad jag fick lyssna på sen resten av kvällen.... ja Depeche alltså. Love them!! :o)

 

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0