Midsommar-middagen!

Jag hade juh dårå inte varit och handlat nåt... så fick vända ut och in på kylskåp och frys för att hitt nåt att äta... göra nå ihopkok typ..
...och köttbullar hör väl till Svenssons midsommarbord har jag hört!!? :oS
Ja och köttbullar hittade jag minsann i frysen!
Så det passade juh... men blev köttbullar på mitt hopkok-vis dårå.
Köttbullar i korvbröd!
Några med röd kebabsås och vitlökssås.
Några med ketchup, senap och Bostongurka.
För ja, jag svullade i mig hela 4 stycken! hahah...
Rödvin hade jag däremot förberett med inför midsommar.. men har inte rört flaskan.


Efter att ha slöat ensam hela dagen och kvällen snackade jag sen med V - som kom över vid elva. 

Jag och V turades först om att spela Rainbow Six Vegas.
Han var duktigare än jag väntat mig.
Fick juh in lite headshots.
Sånt blir man bara irriterad på när folk inte kört spelet nåt innan... då skarom juh totalsuga - så JAG kan få impa med mina skills! :oS

Och sen lirade vi Rock Band istället en stund. 
Och ja, han var så klart bättre där med.. men det var rätt väntat också.

Ja det var min oerhört spännande midsommarafton.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: ღ Milly ღ

Vilken fin blogg du har.



Är allt bra med dig?

Kram

2009-06-21 @ 13:51:29
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: angelica

ha en trevlig dag:)

2009-06-21 @ 13:59:21
URL: http://raaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0