Mat i överdrivna mängder!

Okej, igår åt jag iaf ordentlgit!! Alltid nåt!
Ansträngde mig verkligen och tänkte på att tvinga mig att äta...
Åt lunch på jobbet.
Blev köpt frysmat... men kändes bättre än mackor, vilket det annars oftast brukar bli.
Så tänkte jag på vitaminer också.
Så fick bli ekologisk apelsnjuice istället för mitt vanliga Cola Zero.

Så bestämde jag mig för att sluta vara så tjurig för en stund och ringde OB. Så vi bestämde att han skulle komma och hämta mig från jobbet sen och komma hem till mig.
Ja det var juh bara ett halvår sen... sa hon bittert. (Och nej, jag överdriver inte när jag säger ett halvår! Senast var i julas!)

Och ja eftersom herren nu skulle våga sig ut till slummen så kundehan likväl få smaka på en massa läskig mat också. Så gick och handlade på rasten.
Å så var jag så pass duktig till och med att eftersom jag visste middagen skulle bli så sen, så då åt jag en yoghurt också på eftermiddagen! :-O

Innan middagen hann jag även trycka i mig några gifflar... :oS

Till middag bjöd jag på makaronilåda och karelska piroger med äggsmör!!
Brukar tycka det är smarrigt som fan... men inte igår.. vet inte om det var smaklökarna som spökade bara eller vad... men har man ingen matlust egentligen så...


OB tyckte äggsmöret var mest bara läskigt...
...jajaj... :oP

På kvällen frossade jag ännu mer. Smällde i mig en jävla massa vindruvor...
Känns som jag lagt på mig ungefär 15 kilo extravikt nu på en dag/kväll!!! hahah...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0