Lördagens tjejfest - bilder!!

Lördagens fyllefest i bilder....




När jag och siss kom till Sanna i Tullinge var Emily där redan med sina vovsingar!
Vi hade bestämt att göra oss iordning hos Sannis, så party-outfit och smink  saknas här fortfarande...
Vi började med att laga mat och käka...



Jag hittade snabbt en hångelpartner för kvällen!! ;oD
Mange tyckte mycket om att pussas och tungkyssas...



Fortfarande lite segt... trots hångel med Mange...
Kanske dags att göra oss iordning och komma igång...



Min party-outfit fick bli med västen iaf. Fast med svart fodralklänning under...
Och ja mjoo jag börjar inse att jag kanske är LITE brun iaf!? :oS



Emily har lärt Mange att dansa... 



Sannis, menar Brittan, kommer igång... och kör ett uppträdande! ;oP



Konstigt om jag blir röksugen!!? :oS



Nu börjar vi nog va lite på lyset kanske...



Jag har så söta systrar så...!!! :o)



Going bananas...



Bussfärden från Tullinge till Fruängen var ehhm intressant... ;o)
Väldigt fylletjejig...
Stackars medpassagerare och chaufför...



Väl framme på festen blir vi erbjudna groggar direkt...
Jag hade dock med mig min flarra rödvin som jag höll mig till - till en början iaf.



2 tjejer var det på festen, förutom oss. Och den ena var gravid.
Var vi efterlängtade tro?
Jag spenderade nästan hela kvällen/natten ute på baksidan och snackade med folk.



Här kör Jenny minst 20 gånger "Hon är upptagen"... Ehhm jaha ok ja...
Och sen fotar hon mina skor!? :oS
Sen får hon ta taxi hem eftersom hon är rätt så waisted...



När jag väl kom till Nacka på natten vare knappt ens natt längre. Ljust ute vid 4....
Mörkt inne dock. Och vågade inte använda blixten när jag skulle fota min outfit.
Ville inte störa och väcka OB, så smög in jättetyst innan jag till slut däckade hos honom... :o)


>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0