LÖRDAG

Ja det var juh jobbhelg.
Så i lördags jobbade jag juh först...

Försökte ragga över OB hem till mig...
...men han ville tydligen inte träffa mig. :o(
Så jag spelade och käkade lite plättar hemma själv...

Och sen kom Jenny över på film och chips senare.
Vi såg Transamerica.
Helt okej film.
Kunde haft roligare slut men som sagt okej iaf.
Ja vi såg filmen på min laptop... hahah...
Mmm...  lite B... men det funkar! ;oP
Och ja det var visst inte bara chips.. utan ostbågar, dipp och choklad med... och ja självklart Cola zero också, alltid!
SVULLON!


Sen drog Jenny hem och så blev det att jag fick besök av D istället.
Vi spelade både Rock Band och Rainbow, fick turas om där... och det blev alldeles jättesent!
Med tanke på att jag skulle upp å jobba igen på söndag! :oS
Att man inte går å lägger sig å sover när ögonen håller på och går i kors nästan!!? What the hell is wrong with me....



>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0