Looser..

Aaarghh jag blir så sur på mig själv som inte gör ett skit!
Kan juh inte slösa bort semestern på det här sättet heller!!! :oS
Bara sitta inomhus själv framför laptopen! WTF liksom...
*suck*
Vet inte ens vad jag ska hitta på... har juh ingen som helst fantasi att komma på något att göra...
Och folk antingen jobbar och kan/vill inte hitta på nåt.. eller så är dom bortresta...
Bara jag som degar hemma!!?

Nåja imorgon skulle jag antagligen ut och segla iaf. :o)

Nu får jag väl ta och leka med vaxet då och kanske bli av med allt äckligt hår... om jag lyckas den här gången vill säga.
Testade aldrig igår, blev juh spel istället..
SÅ nu då, 3:e gången gillt!?

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0