Kvarhängande ångest...

Jaha nu sitter jag i Nacka.
Åkte hit igår efter jobet.
Ja med andra ord jobbade jag igår alltså.

Mycket mer än så har det väl inte hänt direkt.
Köpte med mig pizza hit igår. Den efterlängtade bakis-pizzan blev rätt sen alltså! Och chips svullade jag också igår! :oD Säkert femton kilo tjockare idag men det skiter vi i - var värt det! heheh...  Nu får de tnog bli lite till frukost med, mmmm.....
Ja det var spel som gällde igår kväll annars.

Idag har jag sovit LÄNGE igen! Jag passar på när jag inte sover hemma och faktiskt kan få ordentligt med sömn!
Ja och nu då... 
...vet inte om jag orkar, får se... annars blire att skura balkongräcke tydligen. Får se...
Eller så blire bara att lapa sol på balkongen - ytterligare en passa på när man kan juh! Har juh ingen egen balkong hemma juh... :o(
Sen så blir det lunchdejt i stan vid två...
Nåja inte dejt, så kul ska vi inte ha.... men lunch iaf! Med Jenny alltså.
Och så blire till att åka tillbaka hit. Har inte fått nog av herren än. Åker hem (eller till jobbet dårå) imorgon istället.  ;o)

Uschh, jag har fortfarande megaångest för fredagen!
Hur länge ska det hålla i sig!? :o(

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0