Jag vill också ha nåt nytt roligt spel!!


Head shock!

Efter solningen i måndags fick jag minsann glo lite mer på inFAMOUS - som jag gärna hade köpt om de jävlarna hade bara kunnat släppa den till min konsoll också!! :o/

Jag vill också ha nåt nytt roligt spel för fasiken!! Men hittar inget jag blir sugen på! Är jag blind eller är utbudet dåligt!? :oS
TIPSA MIG OM NÅT BRA TILL 360!!!!! ;o)

Jaja, inFAMOUS överallt iaf. Bara för att reta mig!?
Satt och slösurfade lite medans jag kolla på när OB spelade. Och vad var det reklam för på Game Reactor!? *suck*

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fallout 3 är sjukt bra, spelat det?

2009-06-06 @ 19:35:44
URL: http://QX @ Hitch
Postat av: Oh Mira

Nej, har inte spelat det själv. Bara suttit och tittat på. Fastnade inte riktigt för det och blev inte så sugen på att pröva själv.. men jag kanske har missat nåt då.. :oS

2009-06-08 @ 12:14:23
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0