inFAMOUS

Jaha ja nu har jag baa slappat inomhus hela dagen iaf, trots att jag har en balkong att tillgå och skulle kunnat lapa sol i massor. Suck på mig...

Jaja... fan va trist det är när vissa spel bara kommer till en konsoll... :o/
OB har tjackat inFamous! Så kikade på igår när han lirade det.
Det verkar faktiskt riktigt intressant det där spelet! Men vaffan jag har juh inte nå jävla PS3:a juh!!! :o(
Hur som helst gillade jag de där sjysst animerade delarna som ploppade upp lite emellan i spelet. Som förklarar storyn bakom. Och i övrigt var det också sjysst grafik så... men det är det väl mest alltid i spelen numera, jag är inte så kinkig så...  Ja och spelet verkade bara roligt att spela... Vet inte vad mer jag ska säga så säger inget mer. Skulle nog lätt köpt det om den hade behagats att släppas till 360 med! Men lär knappast gå och köpa en PS3 bara för att kunna spela det... ja mest för att jag inte har råd dårå, hehh... ;oP


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0