Igår party!

Ja igår jobbade jag först hela dagen.
Efter jobbet solning. Lite mer färg behövdes.
Sen surade jag på kvällen och var irriterad på en massa folk... orka...
Och slog sönder ett glas till!! :o( Puttade ner den från vardagsrumsbordet, kraschh... orka! Måste va sån klant!
Ja iaf.. och så hörde Pandy av sig och ville jag skulle med ut.
Så de kom och plockade upp mig sen och vi förkrökade lite hos Tommy medans de andra gjorde sig iordning. Jag var klar redan...
Sen gick vi ner på stan...
På vägen till krogen så gjorde jag en avstickare in på Barolo där mina syskon och deras bihang ;o) satt och muppade.
Och så vidare till Hamnmagasinet.
Jag ville dansa! Var fan en evighet sen!!! Och jag älskar att dansa!
Mmm väl på Hamnmaggan så visade det sig att det var nå jävla singelkväll... LOL! :o( Som att det inte är tillräcklig köttmarknad på krogen!? Är inte varge kväll på krogen singelkväll!? Eller!!? :oS
Jaja... hur som. De spela skitdålig musik typ hela kvällen! :o(
Dansade dock lite iaf... men ja...
Och nej inge krogragg den här gången heller. That's not me. Har aldrig, kommer nog aldrig!? :oS
Fast de där två tjejerna på dansgolvet var juh nåt... de där som utbytte saliv med varann sen.. mjoo just det.
Jag drack inte så mycket igår - bara två glas rött och två cider.
Men eftersom jag knappt tål nåt längre var jag rätt dragen när jag kom hem på natten.
Lite ångest. Vet inte vad jag kan ha sagt för dumheter.. hehh... Man ska inte prata med folk på fyllan. Speciellt inte om den andra personen är nykter... Sånt äre ångestvarning på.. :oS
Hemma sen var jag duktig. Åt två mackor och drack en massa Cola, och vatten - efter order om det.
Somnade nog vid 5 typ...
Så en 4-5 timmars sömn innan uppgång för jobb.





Marie är också blond nu då...

Nej fler bilder än så här tog jag inte på hela kvällen!! Helt otroligt... tråkigt... :o/

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0