IDAG


Idag har jag då jobbat öppning till stängning. Och fortfarande DÖDSTRÖTT!
Jag behöver få sömn sanrt! Ordentligt med sömn!

Gjorde illa mig på jobbet.. ajjj...
Och igår på jobbet lyckades jag med, rev upp ett skavsår på tån, så nu är den omplåstrad.
Jag är en sån klant!

På lunchen åt jag några mackor...
Sen på sista rasten gick jag och handlade lite på Coop.
Köpte inte med mig mat hem... vilket kanske hade varit behövligt!!?
Men däremot fick jag med mig hem Cola, Fanta, 2 paket Läkerol och en påse gifflar! :oS

När jag kom hem satte jag mig i soffan med min Giffelpåse... och 10 min senare var den tom!!!
Fattar inte vad som hände! Jävla snabb tjuv som sprang förbi och snudd emina bullar alltså!! hehh..
Mumsig middag det där...

Men sen var jag duktig och gick ner till tvättstugan och tvättade!!
För joo jag har varit duktig och köpt tvättmedel - äntligen! Ja för nån dag sen...  :o)

Och så har jag i vanlig ordning spelat och slösurfat!

Och så mått dåligt. I need to sleep... :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0