I love to shop!

Och idag då. Idag var jag och OB ute på stan i Södertälje på en shoppingspree...
Jag köpte ett linne, en kortärmad tröja och en munkjacka - alla svarta med vita prickar. heheh...
Och så köpte jag öven en tight stretchklänning, svart  undertill och rosa upptill. Och en kortarmad grå tröja.
Och så köpte jag hårborttagningsvax också.

OB köpte 2 par shorts, ett par jeans, en tröja och SKOR! Heheh.. :oP
Och det blev ett par sneakers från Fred Perry!!
Och det utan någon påverkan från mig! :oD

Och joo jag shoppade igår också! Bikini blev det!
En överdel och 3 underdelar till den.
Turkost!
Mannekängade för OB igår och fick godkänt... hahah... betryggande, kanske man vågar visa sig ute i det nån gång, om det blir nåt tillfälle för det ens.. :oS Jag brukar juh inte direkt hänga på beachen... :oS

Eventuella bilder på det jag köpt kommer senare... vi får se... :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0