Hej här är jag, jag är patetisk!

Ungefär så här känner jag mig idag:


Typ...

Life sucks and then u die?

Ärligt alltså så behöver jag verkligen få sova... och få i mig riktig mat med näring.
Skulle jag tro..

Är så trött så jag känner hela tiden att jag skulle kunna somna när som... typ stående.
Ändå pallar jag inte ens dra mig till sängen... Och gör jag det är det risk att jag ändå inte kan somna utan bara ligger och tänker...

Jag mår så jävla konstigt.
Jag är så trött fysiskt så jag blir helt mosig psykiskt också.
Vilket jag verkligen inte behöver just nu!
Men ja... allt blir juh tiodubblat nu!

Och så känner jag mig trött och svullen och äcklig och skitfet...
Och så har visst menscykeln blivit drabbad också... herrejävlar... visst jag vill inte ha nå mens men vaffan..

Jag kanske har kommit i ett för tidigt klimakterie!!?

Åhh och så äre juh midsommarafton i övermorgon redan... och ja jag har fortfarande inte en susning... ångesten äter upp mig snart... men de e lugnt... Jag kryper ner under mitt täcke och gömmer mig, låtsas som det är nån annan dag... vilken som - nån dag som man inte behöver ha ångest för iaf.

Och så vill jag juh bara att nån ska hålla om mig!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o(
Mmm just det, fortfarande kärlekskrank.
Vill bara känna ett par starka armar runt mig.

Ja hej, här är jag. Jag är patetisk. Hej hej...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du måste börja äta Mira!!!! Du kommer ramla ihop i en liten hög snart....och det vill vi absolut INTE! Inte så konstigt att du är trött...finns ju ingen bensin i kroppen... Blir orolig.. = ( Kram

2009-06-18 @ 18:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0