Gömmer mig för solen...

Den där persiko/hallon-filen som jag köpte är så jäkla god!
Den smakar somrigt! :o)
(Och fråga mig inte varför jag fixa så där många mackor... för inte åt jag upp alla ändå...)

Hittills idag har jag mest bara segat.
Borde väl förståss egentligen gå ut i solen... men jag orkar inte! :o(
Är så dålig på att roa mig själv...

Har iaf hållt på och provat mina nya kläder och så.
Fotat lite grann med efter önskemål om det.
Men i vanlig ordning - jag är inte den som ställer mig och tar heta poser-bilder! :oS
Jag ställer mig framför spegeln och knäpper kort bara. Så får det va... Skulle känna mig fånig bara omjag försökte ta nå sexiga bilder... :oS
Och nej, jag har inte ens orkat tvätta håret eller sminka mig, så rätt jävla oheta bilder blir det, så det så!
Bilderna kommer snart, ska bara orka ladda in dem...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0