Fucked up

Så här fucked up är min kropp.
Jag är trött konstant men kan knappt sova nåt. Sover dåligt i enstaka timmar i sträck.
Känner ingen hungerkänsla för det mesta, så fråga inte om jag är hungrig... Jag måste då tänka efter om jag borde vara det, för känner gör jag inte.
Min menscykel har blit helt kajko, går längre och längre emellan... Nu idag fick jag det, 2 veckor senare än vad det borde kommit egentligen.
(Ja ni vet anorexiatjejer brukar juh också få fucked upp mens, eller bli av med det helt)....
Inte bra alls...
Jag måste verkligen skärpa mig nu.
Men tro mig, jag försöker faktiskt.
Jag VILL äta och jag VILL sova. Hemskt gärna...
Får bli duktigare....
Får nog bunkra upp med sömntabletter hemma och fylla kylskåpet med käk... 
Ja fast det får bli torsdagens mission eftersom det är löning då. :o)
Och ojj - OM bloggen nu hade några manliga läsare så har den nog garanterat inte det längre.. .:oS
Menar mens... hahah... jaja, så äre, tjejer har lingonvecka ibland! Även om man kanske inte vill höra om det... Men tuff shit... orkar inte bry mig...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0