Dagens outfit

Ja ser man på så duktig jag är... missa halva fejjan... men kanske inte så stor förlust... jaja...

Skärp måste man juh ha när klänningen är för stor. Så det inte ser ut som en säck man dragit på sig. Markera former lite iaf...

Och som ni kanske ser håller skärpet på att kana ner redan här... och på vägen till jobbet så fick jag hålla i den så den inte skulle åka ner. :o/
Köpte juh skärpet ganska nyligen.. bara för nån månad sen.. ?Men ja... nu blev jag tvungen att sticka dit ett nytt hål när jag kom fram till jobbet.
Den var ALLDELES FÖR STOR.
Det nya hålet jag gjorde blev typ 5 cm från det innersta hålet. Känns sjukt.
Visst det är väl jättekul att gå ner i vikt, absolut! Men känns bara sjukt, absurt, på nåt sätt. För min hjärna hänger juh inte riktigt med!!

Och NEJ jag bantar INTE.
Visst kan man tänka att jag är dum i huvudet och håller på med självsvält - speciellt när jag berättar om hur jag glömmer bort att äta.... :oS
(Glömm dock itne bort all pizza och chips jag svullar hela tiden!! heheh)
MEN jag är fan inte så dum i huvudet så jag tror självsvält är lösningen! För då smäller jag juh bara i mig desto mer skit sen... och det blir snarare motsatta effekten av det hela. :oS

Jag försöker va duktig och tänka på mat men det är svårt när man tappar matlusten.. Har en tendens att alltid bli så här på somrarna - och blir bara värre och värre för varge sommar!! :oS Man måste aktivt tänka på att äta och ibland så blire bara att jag glömmer bort det - och får sen lida för det. MÅSTE bli duktigare på det där.
MÅSTE juh äta också för att orka träna!!!!! Det är träningen som är viktig nu juh om jag ska kunna gå ner i vikt nåt mer... 
Joo jag börjar känna mig rätt nöjd viktmässigt faktiskt. Man måste juh inte va anorektisk!? Men några kilon på fel ställen kan jag leva utan tror jag... men vi får se... är som sagt ganska nöjd nu.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer
Postat av: Lona- den dagen du kommer upp i min klass!

var med i min tävling och vinn ett valfritt plagg från www.paprikastore.se

Puss !

2009-06-14 @ 15:19:41
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0