Blev visst pizza igen då...

Jaha jag pallade juh då, så klart, inte att ta mig till affären för att handla idag.
Och valde istället att äta upp resterna av chokladkakan jag fick med mig hem från OB igår.
Han ville inte ha den för den smakade tydligen "bäbisbajs"...  I wouldn't know - men tydligen klarade jag av att äta upp det till lunch iaf...

OB skulle juh ha kommit hem till mig ikväll och hjälpt mig rensa skor... men han fick annat för sig.. så icke. :o(
Får väl se om muppen nån gång kommer ner eller ej... Borde juh egentligen inte va så jobbigt att ta sig hit med tanke på vilken underbar tjej som finns här.... men jaja...  :oS
Saknar lite mina kläder som jag lämnade i Nacka... :oS 

Men ja, jag har bara slösurfat istället då...
Och inte ätit.
Hade tänkt att laga mat till oss, makaronilåda med karelska piroger och äggsmör - men sen när orkar jag laga mat till mig själv bara. Så affären blev inte av alls.

Istället blev det sen middag sen i form av fast food.
D plockade upp mig och vi åkte och hämtade hem pizza.
Det var trevligt att få middagssällskap. Hatar att äta själv.
Och ja trevligt utöver det också med sällskapet. Och hjälp med min sladd! :o)
Nu har han åkt hem igen. Och jag borde sova egentligen. Men tjaa... u know me...

Undrar hur jag ska komma upp ur säng i tid imorgon när jag ska jobba... :oS

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0