Bikinis!

Badkläder har jag juh shoppat också senaste veckan.
Välbehövligt! Då jag sedan innan har bara en baddräkt - som jag använt senast för 1-2 år sedan, då jag vägde 20kg mer än nu. Med andra ord kanske den inte skulle vara så kul att ha på sig. Kanske lite risk att den skulle slinka av i vattnet!!? Hahah...

Först köpte jag iaf denna turkosa!
Den hade jag varit och provat några gånger och velat fram och tillbaka.
Det blev hela 3 underdelar till den - variation!? Ja jag vet, känns lite onödigt ja... men har man beslutsångest så har man!!!
Tänkte iaf att shortsen kanske man kan ha till andra överdelar med! För jag vill juh ha många bikinis! :oP





Sen så kände jag att det var lite tråkigt trots allt bara med shorts och så... och att jag kanske vill ha en riktig bikini också, som man kanske kan sola i... Menar, shortsen är rätt täckande!! (Vilket var  också anledning till att jag köpte dem förståss! Kommer nog att fega när jag ska visa upp mig!!)
Hur som helst blev det den här varianten jag köpte igår då, i vitt.
Kan va fint när man är brun, tänkte jag!?
Så får väl pressa en del då....
Men tjaa, ärligt... hur stor är chansen att jag ens kommer våga visa upp mig i den där lilla saken!? :oS
Hur snyggt det nu än såg ut i provhytten - med högklackade skor på! Hehh...
På stranden blire juh helt annorlunda - då kommer man bara känna sig som... ehhm FREE WILLY!! ;o)
Hahah förresten tråkigt att jag inte tog kort i provhytten när jag först testade en storlek större underdel... LOL! Det var riktigt sexigt när det hängde sådär pösigt i rumpan!! Såg nästan ut som man skitit på sig...  ;oP

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0