Besviken på mig själv

Uschh... jag har ont i halsen. Har haft det sen igår, eller i förregår! :o(

Och så inser jag nu att jag inte ätit nåt idag.
Jag har tänkt att jag ska fixa nåt att äta typ tusen gånger men sen så har det bara försvunnit... gjort annat istället... och jag är inte hungrig heller. :oS
Är besviken på mig själv.

Men hey, jag har städat och diskat iaf lite.
Kom på att jag köpte nya dricksglas juh för ett tag sen, så packade upp dem och diskade med. Och klippte bort lappar från mina nya grytunderlägg som jag köpte samtidigt som glasen.

Borde göra mig iordning nu. Gå ut. Få lite sol. Gå och handla. Fixa käk och äta.

Borde ta tag i skorna med.
Men ångest.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0