Virrpanna...

Upp tidigt imorse. Skulle öppna butiken.
Och dessutom hinna gå till Pressbyrån vid torget innan och köpa ett busskort.
Var rätt död imorse.
Ja jag gick juh och la mig tidigt (för mig) - jävligt tidigt faktiskt. Släckte strax innan halv tolv. Tror nog jag hann somna innan midnatt kanske...  Och hade satt klockan på 8:00... Så rätt bra egentligen... MEN tro fan att jag vaknade innan klockan!! *SUCK*
Kan man få sova nån gång eller!!!? Är juh trött!!! Vaffan,.. Min kropp hatar nog mig! :o(


Fint väder imorse... :oS
Så här vakert såg det ut när jag klev av bussen vid jobbet... Blehh...
Var duktig och köpte en banan till frukost när jag ändå var på Pressbyrån! JA duktigt, för jag brukar inte äta frukost.. För trött å lat på morgnarna!


Jobbat hela dagen. LÅNG DAG vare... Shit alltså... så segt på jobbet.

Till lunch åt jag Chiken Tikka från Subway - som öppnat bredvd mitt jobb, inne på Coop Forum. Och tydligen visade det sig också att jag får rabatt där med! Yey... :oP

Var och shoppade lite också på rasten. Lite kläder. Hehh.. och glas..

Efter jobbet solade jag. SVETTIGT värre säger jag bara!!! Shit!

Sen plockade jag med mig kebab på hemvägen. :oP
Och har ätit..


Inte hunnit med så värst mycket mer...

Glömde nycklarna i dörren när jag kom hem.. så grannen plingade på... ojjjsan, ojjsan.... :oS
Men låst dörren hade jag gjort.. ehh ja...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0