Ute och forit...

Söndag morgon. Vaknade på soffan hos Jenny.
Ringde till OB direkt och bestämde lunchdejt.
Så åkte och träffade honom vid Slussen vid 12.

Vi stannade till och plockade upp mat från ett wokställe
och så åkte vi och satte oss på några bänkar vid kyrkan i Vitabergsparken... typ, ähh jag har inget lokalsinne... hahah...





Jag = Bakis, stinker och är bara risig som fan! :o/
OB = Lika jävla snygg som alltid. Och lukta så himla gott också...



Sen cruisade vi runt i stan lite, för att slutligen besluta oss för att åka en sväng till IKEA.



OB hittade ett fint vardagsrumsbord. Han har som tur är bra smak. Ja sånt är viktigt juh, hehh... :o)
Men han köpte inte den, inte nu iaf.
Ingen av oss handlade faktiskt någonting...

Efter IKEA släppte OB av mig vid Hornstull och så åkte jag in och mötte upp Jenny efter jobbet igen.

Var och provade de där Reebok-dojjorna (och några till) på Nilson.
Men velade för mycket, så köpte inget.

Sen åkte jag och Jenny en sväng förbi Stora Essingen, där jag hämtade några av mina saker. Jag strör juh skor omkring mig å så... :oS
Och så HEM!!!

Det kändes skitmysko att komma hem ikväll faktiskt!
Är juh fan borta mer än hemma!
Men jag är juh sällskapssjuk så...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0