Skopunkten!

Ja, då har jag börjat jobba igen ja...
...ingen mer semester... :o(

Men det är rätt lugnt i butiken!

Och därmed ser det ganska fint ut också!!
Det har funnits tid till att göra om och plocka iordning allt.
Så allt står i fina rader på bord och hyllor.
Fina formationer och grupperingar har gjorts.
Det har putsats och piffats minsann...

Och så det bästa av allt nu då.
Jag har tid att spana in alla nyheter som droppat in. :o)
Och det är en hel del!

Kommer bli svårt det här med köpstoppet!!!! :oS
Men så måste jag juh faktiskt ta ut arbetsskor snart...



Här två av mina favoriter än så länge. Och dem har jag juh redan iofs...



Och så dessa två med HÖG skaft tycker jag om väldigt mycket! Habegär! ;oP




En massa nyheter i butik...



Men fortfarande REA också...
Tygskor på REA - men även stövletter och höststövlar, bland annat!




Det är lugnt och det har funnits tid att göra det fint i butiken.
Det är snyggt överallt! Fynd, barnavdelning...




Snyggt och städat på babyavdelningen.
Och bland nyheterna på Dam med.




Nytt, nytt, nytt...



Så mycket nytt!
Och så fint skyltat och formerat...



Fortfarande lite REA kvar på Herr också...



Ja det var lite bilder jag tog i butiken igår när jag jobbade....
Idag är jag ledig! :o)

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0