Saknat...

Ja nu har jag inte skrivit på hela veckan då. För det har hänt en massa bara och jag har inte varit hemma och inte haft min laptop med mig. Men uppdatering om läget nu då!

I måndags, som jag skrev, åkte jag och träffade OB i stan. Han hade kommit hem från Schweiz.
Det var... jag vet inte.. det går inte att förklara med ord. Låt oss säga bara att jag tycker så mycket om honom.

Vi gick iaf och fikade. Jag åt lunch, på ett vegancafé på Söder.
Rätt god pasta var det.  :o)
Men så jäkla mycket mat så jag inte orkade allt. Och ändå var det fri påfyllning om man ville ha mer.. ehhm...

Efter fikat blev det shoeshopping!
Nej jag köpte inga skor, även om jag vart jävlans sugen på ett par snyggiga rosa sneakers.. men jag höll mig!
Oskar däremot köpte sig ett par dojjor till, på Sneakers n Stuff.
Han kommer bli som jag, I swear. Skogalen, ha ett lager av skor...

Sen handlade vi mat (tacos) med oss hem och åkte till Nacka då.


Hade laddat för ett allvarligt samtal men istället blev det mys... Svårt när det är så bra. Och man saknat. Man vill bara att myset ska fortsätta, aldrig ta slut. Speciellt inte nu direkt. Så samtal fick vänta liiite. :o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0