Såå jädrans duktig!!!

Jaha jag är juh trots allt lite duktig va!!
Hade helt tappat motivationen att gå ut och springa... och det vart mörkt på himlen också, vilket gjorde mig än mindre sugen... Men så bad jag OB att motivera mig lite. Det gjorde han också - inte på det enklaste sättet jag hade kunnat komma på (typ säga att jag ser ut som en köttbulle eller nåt) utan med en massa andra peppande medel... Och ja jag vet inte vad som hände. Jag kom ut iaf! :oD
Här redo att dra ut och jogga. Med mina söta Hello Kitty strumpor på mig å allt... Lolz..


Och så några svettiga bilder på mig igen när jag är hemkommen!
Ja jag måste juh... Är juh så jädrans stolt över mig själv!! :oD


Var rädd att det skulle börja regna när jag var ute och joggade eftersom det vart så mörka moln - och joovisst började det dugga nästan direkt när jag kom ut... Men som tur är hann det inte börja regna ordentligt under min korta tur... Skönt.

Så var jag duktig också och sprang i skogen!!
Jaa jag är nog jävlans fånig... men jag tycker det är läskigt att gå ut i skogen själv!!! Man vet juh aldrig... hehh... :oS

Känner mig verkligen jätteduktig nu!

Tror minsann jag faktiskt förtjänat mig en spelkväll nu!! Joovisst! ;o)

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0