Så mysigt!!! <3

Nu är jag hemma igen... håller på och tvättar. Duktigt av mig tycker jag!!
Så kan juh blogga och uppdatera om helgen här medans... :o)

I fredags åkte jag juh tillbaka till Nacka igen. :o)

Men innan det var jag till vårdcentralen på morgonen.
Skulle juh lämna prov. Blodprov!  :oS
Får se vad det kommer att visa sen....

Sen plockade iaf OB upp mig vid Södra station.
Tanken var att vi skulle åka och bada direkt men det var fan askallt så det fick vänta till lite senare. Handlade och åt lunch och så först...
Sen blev det bad iaf för min del senare på kvällen.
Men bara för mig - för han är en badkruka, veklingen... ;o)
Söt är han iaf!!!



Varför måste jag ha såna där freaky cameltoes för!!? Värsta glipan mellan tårna juh! :oS
Tur att jag inte är ensam om det iaf... :oP



Mongo med solen i ögonen...



Och varsågod, en fläskbild också... 
Och äckliga måsar som slåss om sitt eget bajs... Mums!!!



Först kom det en vuxen and och simmade och visade upp sig för oss när vi satt på strandkanten. Jag vart lycklig bara för det, jag älskar djur...  Och så plötsligt kom dess unge med!!! :oD
Inte det mnsta skygga... Ungen bara spatserade runt oss och la sig bredvid oss sen!
SO CUTE!!! <3



Ullig och gullig. Ville bara stoppa ner den i min handväska och ta med hem!! ;oP


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0