Så fint!! :o)

Eftersom fredagskvällsnöjet med jogging var så himla kul så tänkte jag att lördagskvällsnöjet kunde bli en upprepning då! Drog ut och sprang en sväng igen...
Fast lite tidigare än igår. Nu gick jag ut strax efter nio...

Eftersom det är så fint ute överallt där jag springer så valde jag denna gång att ta med kameran på min joggingrunda. ;oP Vill juh visa! Och så helt enkelt älskar jag att fota!! :o)

Uppvärmning... Går mot joggingspåret...
Och så in i skogen..å springa lite...



Börjar med en uppförsbacke.. :oS



Ehh suddigt ja...
...men tjaa jag springer juh så fort (hehhe) och kan juh inte stanna upp för att fota... ;o)



Viker av ner till kanalen.



Och det är så fint nere vid vattnet! :o)





Och avslutningen på turen är också en uppförsbacke! :oS



Södertälje på kvällen! :o)





Hahah försök att se fräsch och inte alltför mongo ut efter att just ha joggat!!!!



Framme hemma... Klart för idag. Skönt vare... :o)




>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0