Run like the wind!

Plötsligt så händer det!! ;o)

Ja ikväll tog jag mig ut och sprang! Joggade! :o)
Har varit sugen på att jogga jättelänge nu! Men har inte riktigt kännt att jag skulle orka det - för jag vansköter juh min kropp sådant... Äter dåligt, sover dåligt osv.  - Inte haft tillräckligt med energi så att säga.
Men nu har jag varit lite bättre på den fronten och kände att det nog vore lugnt att gå ut och jogga lite - så det fick bli så! :oD




Och så några blanksvettiga fräscha bilder åter hemma!! ;oP


Det var väldans skönt att komma ut och springa lite faktiskt!
Och jag var inte lika ur form som jag trodde! Det var juh kul... typ.. ;o) Det var länge sen jag joggade sist! Men tycker det är rätt skönt...  Så får nog fortsätta med det nu! Gäller bara att ta hand om mig nu med sömn och näring så jag orkar med detta. :o)

Hahah... Man känner sig juh lagom fräsch när man är ute och joggar, svettig och flåsande.. Men tydligen så anser vissa att man är het ändå!? :oS Eftersom de glor järnet och tom visslar.... Män - det är svårt att förstå sig på dem....
Jaja...

Känner att jag är i behov av:
~ Nya träningsbyxor... för med de här är det överhängande risk att jag kanske tappar dem mitt i joggingrundan.. De är några storlekar för stora... :oS
~ Hörlurar! Snäckorna ramlar juh bara ut när man springer! :o(

Och myggbiten lyckades jag bli!!! :o(
Hur hann de jävlarna ifatt mig!!? :oS
Jag menar, jag sprang juh som vinden... ;oP

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0