Reebok!?

Eftersom jag drägglat efter de där andra sneakersen nu så har jag bara allmänt blivit sugen på ett par sneakers. Helt otroligt, jag vet...
Funderar lite på dessa:



Lite billigare än de andra. Bara 900:- Ehhm ja bara...
Men dessa får jag juh dels personalrabatt på, dels så har jag kort jag kan använda att betala med så de blir praktiskt taget gratis! :oP
Något att satsa på kanske?
Inte lika heta som de andra men tjaa... ?
Fast har juh bara sett dess på internet än så länge... Har inte vågat mig till affären och provat, vet hur sånt brukar gå... hehh... :oS
Har dock kollat in lagerstatus och visst finns det just 37:or kvar, även om de flesta andra storlekar är slut... Meant to be!? :oS

Finnes på: Nilson

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0