PRIDE!! Dip me in honey and throw me to the lesbians!

Ja.. igår fick jag ett infall att göra om bloggen lite i Pridetema... med regnbågsflaggan som bakgrund! :oS
Jag stod ut ungefär så länge som jag sov... så nu imorse blev det förändring igen!
Det var för skrikigt och grällt - stack i mina ögon... :o/
Men tjaa, det fick bli regnbåge i överkant där istället!
Är juh trots allt Pride nu! :o)
(Som jag inte lär besöka nåt i år - för jag har ingen biljett och ingen vill ändå följa med mig :o( Plus att jag ska jobba å så...Fast vem vet, vi får se...)
Sen är juh paraden också på lördag, på min födelsedag... Som vanligt paraderar alltså alla stans flator i min ära! hahah.. ;oP


Och för de som inte tror på att jag är bi vill jag bara säga: Fuck you, fuck you very very muuuch... ;o)
Är det nåt jag är säker på så är det detta! Visst, en sväng trodde jag tom att jag var flata (och hade ett långvarigt förhållande med en tjej just då) men nu VET jag att jag inte bryr mig om könet... Eller joo, jag bryr mig. ;oP Men jag kan bli kär i både tjejer och killar! Och jag tänder på både killar och tjejer! Så det så!
Ville klargöra detta än en gång - så här i Pridetider!
Så: FUCK YOU, FUCK YOU VERY VERY MUCH! ;o)

Ja och hade jag inte redan varit kär i någon så hade jag definitivt skaffat mig en snyggig pin med den där roliga texten på! :oD

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0