Oxfilé!

Efter en trevlans dag och kväll med bad och massa mys lagade vi middag då.
Jag åt oxfilé för första gången dårå... ja jag är lite efter... hahah... men jag har inte ätit det innan pga "principskäl" - som jag inte vill gå in på ens för det är bara mongo... *flin*
Ja meningen var iaf att vi skulle grilla - men det blåste för mycket för det. Gott blev det iaf!!! :o)

Oxfilé med klyftpotatis, champinjoner, tzatsiki och sallad. Och en god rödvin till. Nice!





Om blickar kunde döda... ? :oS
Men vaffan han är juh snygg! Klart jag vill ha bilder!! :oP
Och hur tråkigt äre inte med bilder på bara mig hela tiden!!? :o)


Fredagsmys... <3

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0