Nike Wmns Dunk Hi Skinny Supreme

Förut när jag och OB var och shoppade och han köpte skor till sig så hittade även jag ett par dojjor jag gillade.
De kändes lite olikt mig, som annars mest gillar högklackat. Men tjaa de var coola och iaf rååsa, så lite mig var de nog ändå...? :oS
Jag provade dem på också och de var så jäkla snygga! Kändes också som meant to be nästan när skyltexemplaret var rätt storlek. Stl 6 = 36,5. Ja, det finns juh halvstorlekar i sneakers! :o) Skulle nog iofs kunna ha 37 med... men men...
Jag sansade mig juh iaf!!
Dels för att jag inte visste vad de kostade! Inget pris... (Nu vet jag... 1100:-) :o(
Dels för att jag tvekade, då jag inte visste om jag skulle gillat dem i längden...
Men fan jag har inte kunnat sluta tänka på dessa skor:


Så jäkla snyggiga! Kom inte och påstå något annat!!! :o)

Finnes på: Sneakers n Stuff

Aaarghhh fan, jag har juh inte råd.... :o/

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0