NHL 09

Slutade 16:00 - dvs tidigt för mig!
Åkte då direkt från jobbet till Nacka.
Med ett stop på vägen - pizzerian! ;oP
Så kom konkandes hit till OB med min laptop, kasse med ombyteskäder osv och pizza med tillbehör! I'm a strong woman! Jag kan bära hur mycket som helst!!! Är van vid det här laget! ;o)

Kvällen bestod sen mest av spel och så...
Lirade NHL.
OB försökte lura i mig att jag var bättre än hans kompisar typ. (Det var första gången jag lirade spelet) Men jag är inte så dum så jag går på hans skitsnack. Han försöker bara vara snäll så jag inte ska börja grina när han spöar mg på det där sättet...



Men det var kul att lira lite hockey...
Nog skulle jag kunna bli hyffsad på det där spelet om/när jag väl lärde mig kontrollen.
Ja alltså vilka knappar och spakar man gör vad med - utan att behöva tänka efter. Det ska komma automatiskt juh om man ska ha nån chans!
Nu fick jag juh välja att antingen tänka ut taktik och inte ha lika bra koll på vad jag tröck på eller tänka på vad jag trycker på för nåt och tappa taktiken... men shit happens... Fick in några sjyssta mål ändå!
Men tacklingarna var självklart roligast! ;oP

Funderar faktiskt på om jag borde köpa det där spelet.... hehh...
Men känns juh å andra sidan onödigt kanske när nästa kommer ut snart - i September va, om jag minns rätt!? Och det är juh rätt snart...
Så ja, frågan om det är nån ideé...  Men 09 kanske går å få tag på hyffsat billigt nu då...? Har juh inte kollat... :oS 
Decisions, decisions... 


Blev tidig sovdags igår.
För OB är juh så duktig och lägger sig faktiskt innan midnatt när han ska jobba dagen efter! Jag önskar jag vore lika duktig!!! Men jag försöker va det när jag är hos honom iaf. Hoppas på att det ska smitta av sig på mig.... :oS

>>> M-J




Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0