Myspysdag på stranden

I onsdags blev det först en morgonprommis till affären och köpa frukost.
Träffade på N, en av OB's kompisar, vid affären. Kändes lite pinsamt faktiskt. Enda gången jag träffat honom tidigare var på nyårsafton - och då blev jag fucking waisted. Skojjar inte, jag var så jävla körd i huvudet den kvällen! Fattar inte vad som hände.. men fiii vad full jag var.. :o/ Så ja pinsamt... Men jaja... NU var jag juh nykter iaf, hehh..

Sen blev det iaf frukost på balkongen.
Jävlans god frukost också!!
Yoghurt med banan, druvor och jordgubbar! :oD
Nån yoghurt som Oskar gillar... med bitar!! :oS Men det gick juh med frukt i!! Gott gotti gott gott... Det var yoghurt med smak vanilj, äpple och kanel! Smakade nästan som äppelpaj juh!! Smarrigt...

Sen övertalade jag OB att dra till stranden, jag ville bada!! :oP






Jag badade ensam. Pojken är söt men vek. Vågade sig inte i. ;o)






Myspys...

Så skönt.. rätt tomt på stranden. Några enstaka barnfamiljer, inga spännissar och inga äckliga fjortisar.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0