Mer sent kvällsbadande! ;oD

Inga uppdateringar senaste dagarna eftersom jag ej varit hemma.
I torsdags kväll åkte jag iväg på en utflykt till Stora Essingen.
Packade med mitt pick och pack... till och med xboxen följde med!!! ;oP
Det var tungt att bära men ja det gick juh tydligen!

Väl framme syntes ingen PS till... och det gick inte att ringa. Ditchad!?
Försöker hitta själv men eftersom jag tydligen har noll lokalsinne hittade jag såklart inte och fick gå tillbaka till tvärbanan och bara vänta... i en halvtimma typ... 
Roade mig med att fota lite...

Nåja... sen blev det iaf till att lämna grejer hos PS och sen ut till bryggan direkt!
Lite mer kvällsbad!! :oD
Jag är sannerligen ingen badkruka jag inte!!


Och det var så himla fint där ute!! Tänk vad mysigt att bada här!! :oD
Men bada fick jag göra ensam! Bara jag som var så modig så jag vågade mig i vattnet!
Bara plumsa i från bryggan... och så klättra upp för en kranglig stege. hehh...
Det var supermysigt att simma i månljuset...
...men mindre trevligt med alla insekter som höll till vid vattenytan.. BLÄ!!

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0