Match-spelande igen!

Jag och Oskar körde en riktig match ikväll, på R6V2.
1v1.
Och resultatet var inte särskilt oväntat! Han vann så klart!
3-1.
Och jag är helt säker på att han lät mig vinna en karta bara för att va snäll....


<3 Cutie!! <3

Sen körde vi en dubbelmatch också.

Min och Jennys dubbelteam = Pink Bodysuits of Death.
OB och Boltens nya dubbel = .: HiGHSCoR3VANiLLA :.
Resultatet var även där föga väntat... 3-0.


No surprise...
Dessutom spelade jag verkligen SKIT!!
Orkade liksom inte ens riktigt försöka! :o(
Hade gett upp redan innan matchen. Nedslagen efter den tidigare förlusten mot OB.

Jag blir så frustrerad och så sur på mig själv! Jag vill va lika bra! Men kommer aldrig kunna bli det!
Visst jag suger inte helt totalt.. Jag kan kicka noob-röv riktigt ordentligt... Men jag är juh chanslös mot de bästa spelarna! :o(

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0