Kände mig taskig som bara lämnade honom...

Ja OB fick juh feber igår kväll... och låg med feber hela natten stackarn... 
Väckte mig innan 5 nån gång och ville tröstas (!?) antar jag. Så synd om honom...
Han frågade om jag verkligen var tvungen att åka till jobbet. Ville jag skulle stanna och ta hand om honom. Så han slapp dö ensam! Hehh...
...Kände mig taskig när jag åkte iväg till jobbet sen iaf vid halv åtta. Tvungen juh! Klart jag helst bara hade tagit hand om honom juh... Men var juh tvungen att åka iväg och öppna butiken...

Så bye bye Nacka...



Och så äntligen i Södertälje!
Även om det tar ca 1½ h att åka så känns det inte som så länge. Jag är så van att åka den där trippen nu... Så nemas problemas. :o)

Fast imorse kom jag till jobbet onödigt tidigt. En halvtimme för tidigt.
Så roade mig med detta typ:



>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0