Drinking in Gubbängen!

Lördag kväll...
Mötte Jenny i stan när hon slutade på jobbet vid fem.
Så åkte vi hem till henne i Gubbängen

Började med att gå ut på en promenad eftersom det var rätt fint väder och så...





På hemvägen hadnlade vi lite och sen gjorde vi tortillas till middag.
Och eftersom det var jag som handlade så blev det minsann en massa bra grejer! Organic! ;o)




Efter maten blev det till att röka vattenpipa då.
Med mintsmak.





Efter rödtjutet dags för lite mousserande...



Och så nachos med ostdipp och mezeyoughurt! OMG <3



Lite regn utanför... men på balkongen varmt...




MONGOS!!! :oD



Nån gång närmare två på natten vill Jenny gå ut på en promenad, till Donken...



Högklackat och kort klänning på fyllan mitt på natten...
Oväntat att moppepojkarna ute skulle dräggla järnet... :oS



Jag var osminkad och risig... Orka göra sig iordning när vi ändå bara skulle sitta hemma och dricka...




De fulla blondinerna hade svårt att fatta vilket håll man drar kortet åt... :oS
Hummn..



På hemvägen hitta vi en fotboll...
Så det blev till att gå och sprka på den - i högklackat...
Tills jag mosade den med mna klackar.. :oS



Så jäkla trött... Håll ögonen öppna!!!



Gruset jag bestämde mig för att sopa bort, alltihopa!!! - i sömnen!!



Fötterna värkte också ordentligt... Kändes som fotsulorna blödde...



Trööött!!!
Dags att sova då!



Sov över hos Jenny i Gubbängen.
Däckade i soffan och sov faktiskt rätt gott.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0