Det blev fel...

Onsdag kväll orkar jag inte ens skriva om.. Kändes som all hell broke loose.
Shit vilket tjaffsande och förklarande och ja gud vet  vad det blev. Men det är av privat natur och får stanna i vetskapen hos berörda parter.
Jag måste lära mig att tänka innan jag talar, så jag inte säger fel saker. Eller saker på fel sätt. Blir bara så jävla FEL...
Jobbig kväll som fan iaf.

Men hey, låt oss glömma det. Och gå vidare.
Det var inget som behöver få nån fokus egentligen. Något litet som blev onödigt förstorat.
Let's move on.

Så ut med strunt. Ut med allt som inte spelar roll.

Så: BORT! *poff*



Det som ska ha fokus just nu är att jag är kär.
Ni hade fel, jag hade rätt.
Så nu kan alla hålla käft om att jag hängt kvar i onödan.
<3

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0