Åter ute på bryggan...

Fredag, igår, var det dags för bryggan igen.
Men vädret var någorlunda tveksamt... och det blev inget badande. Ångrade mig iofs sen på kvällen.. jag älskar juh att bada! Men men.. lätt att vara efterklok...
Så här såg det iaf ut där på dagtid. Fint då med! :o)


Och detta är anledningen till varför jag int egillar när andra fotar mig egentligen!!
Jag kan INTE slappna av och se det minsta naturlig ut då!
Så mongobilder garanteed...


Småbarn leker... ;oP

På kvällen sen var det xboxen som gällde!!
Dags att äga lite igen på Rainbow Six Vegas 2. And so I did. ;oP
PS geekade med WoW så länge... heheh... gamernerds!?

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0