Äntligen blev jag av med tomflaskorna!

Och så har jag varit iväg till affären nu också.
Ringde tidigare till mamma och bad dem skjutsa mig så jag kunde äntligen ta och panta min tomflaskor och bli av med dem!!
Har inte pantat på ett tag, då jag brukat göra det på Willys - som juh brann ner i vintras. :oS

Passade på att handla lite också. Cola, pålägg och lakrits.. :oS
Nån äckelgubbe som började slemma på en också i affären när jag pantade mina flaskor... Han tyckte jag var vacker. Ehhm ok, kul för dig liksom - Du är gammal som gatan och äcklig!! Blä...Ja han var faktiskt äcklig.

Nu sitter jag och svullor i mig mitt lakrits! :oS
Fast jag egentligen hade tänkt att gå ut och sprigna igen.. men tjaa.. fan...  kanske senare... säkert va... *suck*
Sugen på några mackor också...  Ska nog svulla i mig det med... ;oP

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0