All fresch again!

Sov till halv tre idag... :oS
Inte så kul... nu måste jag skärpa mig.. kan inte vara uppe hela nätterna, gå och lägga mig på morgonen och sova bort dagarna... Kommer juh bli likblek!! Måste hinna få sol också!! Och färg.

Har klippt mig idag. Eller ja trimmat luggen alltså...
Den började bli alltför lång och ful...

Och så tog jag en lång dusch!
Fiiiiiii vad skönt det var!!!
Tvätta håret efter allt badande! :oP
Kände mig så fräsch efter duschen så jag fick bara lust att göra mig partyklar typ... men ehhm... kändes juh onödigt då jag inte har något för mig... Så det får vara.

Försöker motivera mig själv till att gå till affären nu.
Vore juh bra med frisk luft tror jag!
Och vore nog väldans bravigt att få i mig nå mat för dagen också! :oS

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0