Ut och åka pulka!!

Mmm jag vill bara äta och äta och äta... Det är nästan det enda jag känner för nu.
Jag älskar mat! Jag är en riktig liten gris! :oS
Skulle seriöst kunan äta hur mycket som helst, bara fortsäta svulla...
...ja sen mår man juh som man gör sen, typ håller på och avlida. Men shit happens va. ;o)

Först smarrig frukost idag. En äppel- och kanelmuffins, den sista. Och så mackor med Grevéost. Mmm min nya favoritost! Den är juh bara så jävla god! Kan inte få nog!! Hahah...

Sedan matlåda från igår! Tortellinigratäng med parmesan och sallad. Oh my god vad gott det var! Jag måste fan allvarligt vara den bästa kocken i hela världen!!? I'm not kidding! ;oP

Och jag måste säga: Det är INTE Cola jag dricker till, hahah... Det är Julmust! ;o)
Måste juh tilläggas eftersom jag vet att en del reagerat på att jag alltid dricker Cola... hahah...


Har inte fått något vettigt gjort idag. Inte orkat nåt. Gick ner till tvättstugan men fanns ingen tid ledig, så där tog min ork slut för allt.

Borde börja leta och prova varma kläder nu! Ska ut, ja UT som i utomhus ikväll.
Dejt med Mickis.
Vi ska visst ut och åka pulka och grilla och så... blir säkert roligt och mysigt och what ever... :o)
Men jag är fan rädd för kylan! Jag sitter och fryser nu, inomhus!
Och igår lyckades jag få två fina (NOT) blåsor på läppen också av kylan när jag vistades ute i hela 45 min eller vad det var... köldskadad av det lilla! Snacka om mespropp man är!! :oS
Men får bita ihop... får se hur skadad man är ikväll efter det här äventyret... hahah...
Jag har iaf köpt en flaska Jäger att ta med mig, det borde väl värma lite!?! *flin*

See ya...

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0