Trött på mig själv!

Jaha... sov halva dagen... Segade resten av dagen.
Fick skjuts till jobbet sen av Daniel som varit på julbord och parkerat nära mig. Han var klar där lagom tills jag snart skulle iväg. Trevligt att ses en liten stund. Och ungefär så social har jag varit idag!
Ja okej, jag träffade juh folk på jobbet men det räknas väl knappast.
Hela kvällen har jag bara slöat mer.. suttit vid min rosa laptop och bara varit seg.

Och jag fattar inte varför jag inte sover nu!?! Vaffan... så trött juh. Kommer va helt död imorgon!
Ska juh jobba! Öppna och stänga butiken... Orka! :oS

Och varför i helvete har jag inte städat idag när jag ändå bara hängt här hemma själv... *SUCK*
Får väl bo i en jävla knarkarkvart... Mmm ser juh nästan ut som det... :o/

Fast mest av allt blir jag trött på alla ens jävla konstiga känslor och tankar hit och dit... Och bara hela jävla karusellen man sätter sig i... Vad fan håller jag på med!?!
Orka med sig själv alltså.

>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0