Enigma - Silence must be heard

Ledig - i 3 dagar nu, igen.
Slödag.

Iväg en sväng och träffade Tessi. Vi var och handlade mat.

Sen hem och tvätta!!! Välbehövligt som fan!!

Och så träffa och fika med Iggy.

Slutligen godis och chips ihop med min kära dator! :o)
Ahh en lugn stund. ;o)
Jag menar - jag har varit väldigt social det senaste, för att vara mig!!!
Jag som hatar människor! Ja - I hate people! Hahah...
Missförstå mig inte. Inte så jag inte velat umgås med folk men en liten liten paus ikväll var faktiskt skönt! Kan juh fan inte va social i princip 24/7 - har det känts som nästan.

Nu är det sent och jag borde hämta upp tvätten från tvättstugan!
Men jag orkar inte. :oS
Och jag borde nog egentligen sova!
Men jag njuter faktiskt av lugnet just nu.
Ingen här. Ingen på telefon/SMS. Ingen på MSN. Ingen på Facebook eller nånstans... Bara tyst. Aahhh... ;oD

Jaja imorgon snurrar väl karusellen igen, antar jag... hehh...


>>> M-J



Follow Oh Mira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0